Tuesday, September 28, 2010

Can't Wait


hai y'all..

birthday i lg 2 ari ni..30/09 yer..hahaha..nk gitau nih tau..NK BAGITAU NIH..(xphm2 lg ker siap wat caption huruf besar tuh..)hahaha..

actually i am wondering la..aper my hubby nk kasi erk nnt..ntah2 dia lupa..padan muka aku..haha..tp x k0t..bcoz aku sndiri dh ingt kn last week.."abg,mama ckp ingt nk wat open house next week coz kn birthday ayg mggu depan bleh wat skali..tp x jd k0t sbb mama kata nnt nk wat cukur jambul anak plak x lama dh kn.."ayat yg tersgt desperate utk ingt kn dia birthday org mggu depan tau..huhuhu..sian btoi kt aku..

lg kesian plak biler dia wat muker blur jer bila ckp mcm tuh..nk tgk??

nah siap wat muka blur ngadap pc server kt kedai dia..hadoi aii.....
tp dia ingt kot..kalu x ingt..tid0 luar 15 jam..eh 15 jam jerk..baik btol hati aku meh..??suka arr laki aku kn..mana bleh aku td0 s0rg lama2..

;p

No comments:

Post a Comment